Software - Intranet - HR Self-service - HR Intranet - Self-service zaměstnance
INTRANET RH: Zapojte své zaměstnance do správy jejich informací
Výhody:
- Funkce dostupné z samoobslužného terminálu
- Decentralizace některých HR úkolů
- Zapojení zaměstnanců a manažerů
Decentralizace funkcí správy času a lidských zdrojů činí nezbytným zavedení Kelio Intranet pro zaměstnance, ale také pro manažery. Tyto funkce jsou dostupné z pracovního místa, z konzultačního terminálu, z chytrého telefonu nebo tabletu.
Osobní prostor: pracovní obrazovka určená pro zaměstnance
Z Kelio Intranet RH mohou zaměstnanci:
- Odbíjet v reálném čase: přítomnost, úkol, odchod na pauzu, prostřednictvím svého prohlížeče na virtuální odbavovací stanici.
- Podávat žádosti o nepřítomnost a dovolenou: s upozorněním/blokací v případě nedodržení organizačních pravidel (například: podat žádost o nepřítomnost, pokud je zůstatek nepřítomnosti nedostatečný).
- Konzultovat své osobní výsledky.